عمق تنهايي.سکوت بيکسي

سلام عزيزان.به عمق تنهايي خوش آمديد.عزيزان من به ديدن وبي نميام پس دعوت نکنيد که شرمنده بشم.اميدوارم لحظات خوبيو در عمق تنهايي داشته باشيد.اگه نظري پيشنهادي انتقادي داشتيد بهم بگيد ممنون

عمــ ـــق تنهــ ـــایی

گاهی تنهایی ام آنقدر عمیق است*که در آسمان هم احساس میکنم در قفسم.










گلوی من
ابری*ترین تکه آسمان است
اما به من بگو
باران چرا همیشه
از چشم*های تو
آغاز می*شود......؟

***

***

***

***

***

***

***

چــقـــدر شـــبـــیـــه ☂ بــارونـــــــــی ☂ بـــانـ ـو خـ ـودت نمـــیـــدونــ ـــــی

***

***

***

***

***

***

***

***

***

***

***

***

****

***

***

***

***

 

****

***

***

***

***

***

***

***

***

***

***

***

 

***************************************

(امیدوارم که خوشتون اومده باشه. منتظر نظرات زیباتون هستم. ممنون)



نظرات شما عزیزان:

mdownloads
ساعت21:05---6 بهمن 1390
سلام وب خیلی قشنگی داری متن هاش قشنگه خوشحال میشم لینکم کنی .لینک کردی خبر بده تا منم لینکت کنم

دختر پاییز
ساعت18:58---10 دی 1390
قول بده که خواهی آمد

اما هرگز نیا

اگر بیایی

همه چیز خراب میشود

دیگر نمیتوانم

اینگونه با اشتیاق

به دریا و جاده خیره شوم

من خو کرده ام

به این انتظار

به این پرسه زدن ها

در اسکله و ایستگاه

اگر بیایی

من چشم به راه چه کسی بمانم؟


دختر پاییز
ساعت18:57---10 دی 1390
کاش آدم ها ، به حرمت لحظه ها

و شنیدن صدای هم دیگر ؛

همیشه به یاد هم باشند...


سحر
ساعت23:26---8 دی 1390
نميدانم چرا در سرنوشت من غم و رنج و مصيبت هر سه با هم بود
بجاي شاديو آسايشو لذت سپاه غم براي من فراهم بود
تورا فريا دكردم درگلوي شهر ب جان تو همين تنها گناهم بود
خداحافظ ب واقع خوب ميدانم دگر باتو در يك جا نخواهم بود..


دختر پاییز
ساعت18:54---8 دی 1390
عکسای قشنگی بود آرمین جان...
آفرین داداشی


سحر
ساعت12:08---8 دی 1390
من نه عاشق بودم و نه آلوده به افكار پليد من ب دنبال نگاهي بودم ك مرا از پس ديوانگي ام ميفهميد...
عكساو شعرا خيلي قشنگ بود خوشمان آمد
پاسخ:salam khoshalam ke khosheton omad mamnon miyaid be webam


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





?

Love Icons

Love Icons



با کليک روي +? عمق تنهايي رادر گوگل محبوب کنيد

style=div style=0&br onmouseover=br20br